joi, 16 februarie 2017

Efectul nepromulgării Bugetului pentru 2017 se transmite în lanţ, de la ministere la autorităţile judeţene şi locale

Sorin Grindeanu: Noi ne-am făcut treaba, am adoptat actele legislative necesare, am prevăzut banii în buget pe toate aceste măsuri
Declarații susținute de premierul Sorin Grindeanu la începutul Ședinței de Guvern din 16 februarie 2017
Premierul Sorin Grindeanu: “Bună ziua! Dați-mi voie să fac câteva considerente, generale, la începutul ședinței noastre de astăzi. În primul rând, vreau să vă mulțumesc pentru faptul că vă continuați activitatea, deși bugetul întârzie în a fi promulgat. Din păcate, faptul că dumneavoastră și noi am reușit, zic eu, în timp record să venim cu un buget care să țină cont de programul nostru de guvernare, de toate măsurile pe care noi ne-am angajat să le punem în practică.
Iată că toată această muncă este întârziată. Ba mai mult decât atât, acele măsuri noi, pe care le-am luat și pe care le aveam în programul de guvernare sunt puse, datorită nepromulgării bugetului încă, sunt puse sub semnul întrebării.
Noi ne-am făcut treaba, am adoptat actele legislative necesare, am prevăzut banii în buget pe toate aceste măsuri. Din păcate, toată această întârziere se va duce în lanț, nu doar către ministerele pe care dumneavoastră le coordonați, ci și către autoritățile județene, autoritățile locale, toate lucrurile care decurg pe piramidă în jos spre o bună funcționare a statului.
Și așa eram destul de întârziați datorită programului electoral, datorită tuturor lucrurile pe care dumneavoastră le știți și care nu au depins de noi. De accea, o să mai funcționăm, și toată lumea o să mai funcționeze în continuare cu 1/12, așa cum știți, conform legii, din păcate!
Al doilea lucru, vreau să vă încurajez pe cei care coordonați comitetul interministerial pentru legea prevenției și vă rog să urgentați, să faceți lucrurile cât se poate de transparent, pentru că este o măsură pe care noi o avem prinsă în programul de guvernare și pe care trebui să o adoptăm, deci, vă rog să urgentați lucrurile.
De asemenea, la ministerul muncii, știu că ați început, pe legea salarizării unice, în același ritm doresc să lucrați, astfel încât și legea salarizării unice să poată fi un proiect prima oară, să poată fi finalizat într-un termen cât mai scurt”.

Niciun comentariu: