luni, 20 iulie 2009

SCRISOARE DESCHISĂ


Romeo Popescu mă iubeşte. Nu poate să mai trăiască fără mine şi nu scapă nicio ediţie fără prezenţa mea („renumitul, contestatul, dar inegalabilul om de presă, jurnalistul de renume internaţional, şoferul de cursă lungă, TIR-istul Szocs Francisc"). Ca urmare, mă simt dator să-i transmit o scrisoare deschisă care poate fi preluată de presa internaţională.



Măi ‘nea Romică,

Să îţi reîmprospătez memoria. În emisinea domnului George Smeoreanu, pe VTV, cuprins de un lapsus inexplicabil nu îţi aminteai de EUROVALCEA şi numele meu îţi era complet necunoscut. Reproduc un fragment dintr-un mesaj pe care l-am primit în data de 13 aprilie 2008:

“Aveţi grijă cu ce picior păşiţi în lumea presei. A intra cu picioarele în viaţa presei, da urât de tot. La un şpriţ sau la o cafea, se leagă prietenii. Oricum, trebuie să faceţi mari eforturi ca să convingeţi că vreţi să faceţi presa cu adevărat. Cu simpatie, Romeo Popescu” - 13 aprile 2008 - Raul Pop - voceavalcii@yahoo.com

Păi ce dracu simpatie este asta?! Ce ai măi frate? Baţi câmpii contestând dreptul meu de proprietate asupra publicaţiilor care îţi stau în gât. Demonstrează tembelismele pe care le debitezi în timp ce îţi ştergi colţul gurii, cu dosul palmei, precum un personaj dintr-un film cu bolşevici.

În altă ordine de idei, câte persoane din media vâlceană au scăpat de mizeriile debitate sub acoperirea unor pamflete lipsite de bun simţ, semnate de un… papălulu. Smeoreanu are dreptate când observă că avem la dispoziţie un teritoriu restrâns. Despre ce să scrii în orăşelul ăsta? O iei razna! Pupi mânuţa la baştani, dai cu parul şi seara te uiţi complexat în oglindă: “Oglindă, oglinjoară, cine e cel mai dobitoc din ţară?”

Eşti supărat tare ‘nea Romică, pentru că – aşa crezi tălică - Bucureştiul deţine monopolul pentru jurnaliştii dobitoci. La oră de maximă audienţă, pe TV Vâlcea 1, ai declarat despre jurnaliştii din presa centrală: “Mi-am dat seama cât de dobitoci sunt! Îmi permit să-i fac dobitoci pentru că-i cunosc!”

Mă grăbesc să închei, pentru că astăzi am aflat şi eu dintr-o fiţuică că sunt aşteptat la VTV, Realitatea TV, sau OTV…

P.S. Despre calitatea mea de jurnalist… Când spui că bem şpriţul ăla?
*****************************************************************

Niciun comentariu: