vineri, 10 iunie 2011

Reforma judetelor pusa sub semnul intrebarii de Borboly Csaba

Presedintele Consiliului Judetean Harghita, Borboly Csaba: "Reforma judeţelor?"

Pe parcursul zilei de ieri mai mulţi ziarişti m-au întrebat despre propunerea primului ministru Emil Boc referitoare la înfiinţarea celor opt judeţe N-am avut timp să mă ocup de această problemă, pentru că am fost pe teren, şi am citit informaţiile de presă seara. Spun informaţii de presă pentru că deşi sunt preşedintele consiliului pentru administraţie locală al UDMR, nu numai că n-am auzit de propunerea guvernamentală, dar nici măcar n-am auzit despre această idee.
Desigur, la noi nu este un motiv de excludere ca o idee să devină lege, cred însă că reorganizarea administrativă a ţării este o problemă care necesită un guvern cu un sprijin masiv, iar pe de altă parte o concepţie elaborată de comun acord cu cei interesaţi respectiv experţii, iar cel mai important este stabilirea unui consens pe planul opiniei publice.
 
citeşte toată ştirea  - click AICI



*****************************
*******************
*************
*******
***

Un comentariu:

Anonim spunea...

Having read this I thought іt wаs extremely informative.
I aρpreciаtе you taκing thе tіme and
effort tо put this artiсle togеthеr.

I once again fіnԁ myѕelf spending way too
much tіmе both геading and
leaνing comments. Вut so what, it was stіll worthωhile!


Alѕο ѵіѕit my webρage :
: http://megamillionspastwinningnumbers.blogspot.ro/2013/03/mega-millions-past-winning-numbers.html